Monday, April 25, 2011

Dari Hati Turun Ke Keyboard.



Aku menulis kerna minat.
Jauh disudut hati ingin menjadi seorang penulis. Penulis yang dapat menulis apa yang penulis lain belum tulis.

Pening?
Sila Faham. Anda datang sini. Anda blogger. Anda menulis jua.
Isi?
Anda berkisar kehidupan anda. Ada gosip artis.Ada isu sukan.
Aku?
Aku menulis apa yang aku rasa aku suka.
Dan kebanyakan apa yang terbuku dalam hati aku.



Harap maaf buat sesiapa yang terasa dikala entri aku kadang-kadang boleh orang merana. TAJAM. PADU dan PEKAT.
This is Freedom Of Speech.

Aku bukan penulis hebat.
Aku bukan mengejar peminat.
Aku inginkan pembaca.
Terpulang mereka suka atau tidak.
Aku hanya serangga kecil.




Kebanyakan entri aku bertarikh sekitar study week.
Aku banyak mendapat idea-idea sampah at this moment.
Sumpah banyak perkara aku nak tulis. Hormom terganggu. Jiwa berkecamuk. Aku mula menulis.


p/s - ini jawapan kepada beberapa orang yang bertanya mengapa aku tulis ayat-ayat yang entah apa-apa... hahaha

5 comments:

Izyan Balqis said...

dakulala jarang update....luahkan isi penulisan anda...

eceh~~ gud luck ok!

Izzaty Ishak said...

Oh anda sama seperti saya.

Apa yang terbuku, itu yang diluahkan.

Keep writing, bro! You have the talent! ;)

Dakulala said...

tanks 4 ur support. aku akan tetap menulis.
walaupun tiada pembaca setia.

Izyan Balqis said...

blog ko lam bloglist aku....so, aku akn trus bce klu ko update

Dakulala said...

tanks! cukup terharu....heehee