Friday, April 29, 2011

Rupa baru!

Salam Jumaat. Indah sekali. Nyaman.
Baru itu new. new look. Tapi aku tetap menyebut rupa baru. Apa yang baru?

Sila lihat dengan berhati-hati.
APA?

Layout/Template.

Bangun pagi, tengok tenang jew. keh keh keh.

Apa ada dalam template baru?
Lihat elok-elok.

Ada button like facebook lagi. nak tweet pun boleh. hehehe



Selamat Tinggal template lama. :(


Dengan bangga. Aku ingin mengucapkan terima kasih tidak terhingga kepada Affan sebab banyak tolong aku memilih dan menukar layout ini untuk aku. Terima kasih. :)
Dengan bertukarnya layout baru, maka aku akan lebih semangat untuk menulis. :)

4 comments:

Izyan Balqis said...

perghh~ template baru!! semart2~~ tulih banyok2 ek~~ hehe

Dakulala said...

yes i will...taapi ade exam lagi...kene slow down.. kah kahkah

Izzaty Ishak said...

Pergh! Sudah tukar ah? Haha. Smart lah

Keep writing bro! Setia gua nak membacanya. Kipidad bro.

ILA HonEyBuNNy said...

wah...

rumah baru dah salin kulit...semangat berblog gitu kan...;-)

ila pulak malas..biarkan layout tu berklasik gitu..hehe