Wednesday, April 27, 2011

Jangan Tanya!

Hari lepas berlalu,
Hari baru muncul.
Silih ganti.
Sedih, Duka, Gembira.
Mengambil tempat.
Datang silih berganti.


Hari lepas berlalu,
Hari baru muncul.
Masih berharap hari baru datang lambat,
Dan lambat lagi.
Lagi bagus kalau tak datang langsung.


Hari lepas berlalu, 
Hari baru muncul.
Apakan daya masa tetap,
Jam swatch aku tak pernah pusing ke belakang.
Berani,pengalaman.
bekalan untuk hari baru.
Pejam dan pejam.
Aku tidak berani untuk celik.
Takut.
Takut peristiwa sedih berulang.

ARGGGHHH!!!!

Sampai BILA?
Sampai bila aku harus begini?
Takut, gemuruh.?
Aku kena hadapi dengan sendiri.
Cepat waktu berlalu.
Esok aku nak exam final.
Bersediakah aku?
JANGAN TANYA!


noTAngan : Wish me luck everybody!

3 comments:

Izzaty Ishak said...

Nice one, bro! Suka entry ni.

Btw all the best for ur final exam.
Good luck! ;)

Unknown said...

gudluck for ur exam~ =]

Dakulala said...

tanks ya! :)
korang nie x de exam ke???
hehehe