Saturday, April 23, 2011

Sila Jujur.



Blogwalk? Promote blog?
Silakan. Jangan malu jangan segan. 

Jangan tipu. 
Jangan diajar sifat keji itu.
Sila jangan mengampu.
Nanti 1 badan naik hantu.

Tinggal jejak untuk dijejaki.
Ikhlaskan hati membaca setiap entri.
bukan hanya mengikut gerak hati.
masuk sini nak tunjuk diri.
promote blog sendiri.





Datang!
Terpulang. Sialkan Silakan!
Kedatangan kalian aku sambut dengan riang.
Buat pembaca setiap entri aku TAHNIAH aku ucapkan.
Si pengampu Sila JALAN!
Jangan datang kalau bosan.
Aku tak mengharap traffic kesian korang.





4 comments:

ILA HonEyBuNNy said...

hehe...

ini la dunia blog...

datang terjah sini...ewah..hehe

Izzaty Ishak said...

Terbaek! Thumbs up!

Makan dalam semua ada! ;)

Anonymous said...

Betula apa ko cakap ni.
Aku la tu kannn. :P

Dakulala said...

Saf- aq p0wn buat gni gak.. Tapi aq rasa aq hilang rasa puas menulis. Dats y aq benti menulis ari2. Busy n ape itu kepuasan menulis aq x capai. Aku knal kau p0wn mlalu bl0gwalk 1 ketika dahulu..n aq p0wn da mls nk jadi 'penipu' hanya untk mencari trafik murahan..hahaha