Saturday, May 21, 2011

Nasi Putih Tanpa Lauk




Nasi putih tanpa lauk. Kosong. Tiada apa yang boleh dihuraikan. Masin  tiada manis pun masih belum dirasa. Dan itu yang aku boleh katakan. Beberapa hari tanpa internet connection di kala saat genting dan punya urusan penting yang mengharapkan internet connection.

Aku tahu mungkin ramai akan berfikir bahawa aku seorang yang gila. Menghabiskan masa online pagi petang siang malam. Sila guna cermin Cinderella. Anda mungkin serupa. :-)

Dan urusan aku memerlukan Internet. Tanpa Internet tiada urusan aku dapat diselesaikan. Dan di saat ini aku sudah punya rakan yang sanggup membawa P1 Wimax untuk dikongsi bersama. Terima kasih rakan!.

Dan aku kembali.Menulis disini. Aku hilang buat beberapa ketika. Membuak-buak fikiran ingin menulis. :) Terima kasih buat mereka yang menyokong aku. Maafkan aku sebab tidak dapat turut serta membaca post terbaru anda. Tiada Internet.





Dan aku kembali menulis. Menyiapkan satu penulisan ala-ala fiction mengarut lagi meraban :)

5 comments:

amiraliyana said...

wah. ayt ko puitis gak eh.. haha

ѼdakulalaѼ said...

hahaha. x der makne nak puitis la :P

Izzaty Ishak said...

Patut la lama tak dengar cer kau. Ce cite ce cite. Haha. Ok, luahkan segalanya. Teruskan menulis. Aku suka gaya tulisan kau. Santai! :D

amiraliyana said...

haha. udah dong udah abis.. seminggu udah.. lo?

ѼdakulalaѼ said...

tanks ya kawan!
mira aq da abes last 2 weeks. skung sedang membesarkan badan. hahaha